Casa > Notícies > Contingut

Sempre és bo tenir un amic que vingui de lluny, gràcies, Ellis

Oct 21, 2019

Avui conec a una amiga molt important, Ellis. Prové d’Austràlia. El vaig conèixer fa 3 anys quan vaig començar el meu primer treball.


Al principi, vam parlar del projecte de tanca de piscina d’Skype. Estava buscant el vidre trempat, espiga de vidre d’acer inoxidable, frontissa i pestell.


És un món estrany. No vam fer cap acord ja que pensava que el preu era car. Després d'això, ens fem amics. Comparteixo el que sóc feliç o descontent amb ell.


M’explica què va passar passant a la seva vida.


De vegades li demanarem que li faci un favor. Li demanem que truqui al client a Austràlia, per veure com es veu l’empresa que hi ha aquí.


Mai em sembla al cap que ens trobarem a la Xina amb tants regals

8839100265_1854104886

You May Also Like
Enviar la consulta